A 2016/17-es akadémiai év első félévében két jedlikes tárgy lett meghirdetve. A tantárgyak az NTP-SZKOLL-16-0021 azonosítószámú pályázat támogatásával valósultak meg. Az alábbi linken elérhetővé tettük a tantárgyal kapcsolatos tananyagokat. https://goo.gl/CYFA2m

Korábban tartott tantárgyak

Döntési Modellek

Oktató: prof. Abonyi János, egyetemi tanár, intézetigatgazó

Félévek: 2013/14/1, 2014/15/1

Leírás: Az oktatás célja, hogy megismerkedjenek a hallgatók azokkal a modellekkel melyek a hétköznapok, a mérnöki és gazdasági tevékenység döntéseiben hatékonyan alkalmazhatók. E modellek alkalmazásával jobban megértjük a társadalmi folyamatokat, az adatok mögött rejlő összefüggéseket, hatékonyabb lehet a stratégia alkotási és tervezési tevékenységünk.

Bevezetés a MATLAB és a Simulink mérnöki alkalmazásaiba

Oktató: Szalay Istán, egyetemi tanársegéd

Félévek: 2015/16/1, 2016/17/1

Leírás: A MathWorks MATLAB/Simulink szoftvercsomag kiváló támogatást nyújt a mérnöki munkához a programozási, numerikus analízis, modellezési és szimulációs problémák megoldásában. A tantárgy célja a hallgató megismertetése a MATLAB/Simulink környezetben történő programozás és szimuláció alapjaival, valamint válogatott mérnöki problémák megoldási lehetőségeivel. A kurzust teljesítő hallgatók képessé válnak a mérnöki problémammegoldásban alkalmazható MATLAB programok tervezésére, megírására, tesztelésére és hibamentesítésére, valamint dinamikus rendszerek modelljeinek Simulinkben történő létrehozására, szimulációk futtatására és kiértékelésére.

Gamification – Játékosítás

Oktató: Pusztai Ádám

Félévek: 2016/17/1

Leírás: A gamification/játékosítás egy olyan játékalapú ösztönző a digitális térben, amelynek célja a felhasználói/fogyasztói elköteleződés kialakítása és növelése olyan formában, hogy a résztvevő élményként élje meg az egész (akár unalmas) tevékenységet. A kurzus során átbeszéljük milyen játékos típusok vannak, akiket eltérő módszerekkel lehet motiválni, továbbá milyen folyamatokat hogyan érdemes és hogyan nem érdemes játékosítani.